Ödmjuk

Jag vet inte hur det är med er men själv har jag vissa bloggar som jag näst intill dagligen besöker och följer.

Det är människor som öppnar upp portarna till sitt innersta för hela världen.

Det är människor som man inte känner personligen men som man på något märkligt vis ändå tycker sig komma nära på grund av att de delar med sig av sina tankar och upplevelser.

Man kan dela deras glädje med ett leende.
Man kan dela deras sorg med tårar.

Att läsa Jennys blogg och få ta del av hennes livsöde har lärt mig mycket.
Att vara ödmjuk inför livet.... att inte ta saker förgivna.... att vara tacksam för det man har....

Grundpelare att komma ihåg!

Borde ha dem uppskrivna på en lapp i fickan och fingra på den då och då varje dag för man dras så lätt in i vardagens virvel.

Lägg energi på det som verkligen betyder något för dig!

Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0