Sällan

Peppar, peppar.... så är det inte särskilt ofta våra barn är sjuka.
Tittar man bakåt i tiden finns det knappt några vab-dagar och vi är naturligtvis tacksamma över att ha så friska barn! :-)

Men de är ju inga mirakel-barn utan förr eller senare drabbas ju även dem.

Som nu till exempel.

Erik kom in till oss i natt och kröp ner mellan mig och Martin.
Bara det var ju lite sensationellt eftersom det var väldigt längesedan han gjorde oss sällskap där om nätterna.

Framåt tidig morgon väcker han mig och säger att det "kör" i hans mage och att det känns konstigt.
Kort därefter övergår detta "konstiga" till illamående.

Efter en stund går vi upp och mycket riktigt så blir det ett "möte med Ulrik" (dvs han kräker).
Stackars Erik!

Martin stannar hemma med honom idag och så får det kanske bli jag imorgon.

Nu ska jag käka vitpepparkorn! ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

stackars Erik! Hoppas att han mår bättre och att ni andra får vara friska. kram

2012-02-02 @ 17:31:37
Postat av: Pilla

Tack!

Jodå, han mår bättre men får ändå stanna hemma imorgon också.

Håller tummarna att vi andra får fortsätta vara friska - inga kännetecken ännu iaf :-)

2012-02-02 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0