Alla nöjda

I lördags gjorde jag något som till och med förvånar mig själv.
Jag ställde klockan och tog mig till gymmet för att träna på morgonen tillsammans med Malin!
Det är lite "kryss-i-taket-faktor" för att vara Pernilla Olofsson ;-)

Frågan är ju om det kommer att ske fler gånger eller om det var once in a lifetime?
Fast om jag ska vara riktigt ärlig så var det riktigt skönt att vara där på morgonen.
Vi var ganska ensamma och man piggnade till ordentligt.

Jag hade köpt med mig frallor hem så lagom till att jag var hemma igen så var det dags för födelsedagsfrukost för Martin.

Ni som nu undrar hur hjärtlös jag egentligen kan bli - eftersom jag inte sjöng för Martin och gav honom frukost på sängen - till er kan jag då berätta att Martin hellre önskade sig en sovmorgon och detta konceptet passade honom alldeles utmärkt :-)
Alla nöjda -- kan inte bli bättre! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0