Första fotoboken

Idag kom den mycket efterlängtade fotoboken :-)
Den som jag satt uppe till en bit efter midnatt och gjorde klar.

Har varit så nyfiken på att få se hur den blev. Har inte haft för höga förväntningar då jag vet att det är svårt att få bilder riktigt bra och skarpa.

Måste nu med facit i hand säga att jag är mer än nöjd! Fotoboken håller hög kvalitet och hade intekunnat bli bättre :-)

Mycket roligare att sitta och kolla på bilderna så här!



Bara ett litet misstag..... eller litet och litet..... det beror ju på hur man ser på det :-S

Boken är ju gjord som en årsbok och börjar i januari och sen kan man följa vår familj med stickprov i form av foton under året.
I juli cyklade vi ju på Ven men i boken har jag skrivit "Bornholm i juli"!!!
ÖÖhhh vaddå BORNHOLM??? Vi har ju inte ens varit på Bornholm!

Martin tyckte detta var superkul medan jag själv inte riktigt kan förstå hur det gick till? Hur kunde jag skriva det utan att reagera? Jag tror dessutom att jag tittade och läste igenom boken typ hundra gånger för att få den helt perfekt.
Jaja... det får väl bli en rolig grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0