Fotobok

Satt hela kvällen igår ända till 00.30 för att göra en fotobok på nätet.

Blev inspirerad av Jessica som gjort några och dem vi såg hade blivit riktigt bra :-)

Precis sådant jag gillar att pyssla med men det tråkiga är att det ta sådan tid!
Lät datorn stå och jobba under natten och i morse när jag kom ner så var det klart.
Då återstod bara att bekräfta och betala..... trodde jag :-P
Skulle ändra formatet en aning men då försvann allting och jag trodde jag skulle krevera! :-(
Jäkla skit!
Det komiska är väl egentligen att det blir en sådan pulshöjar-effekt hos mig pga att sådant här stular :-(

Höll på i 20 minuter och sen kom det tillbaka och jag kunde äntligen slutföra beställningen.

Ska bli riktigt spännande att se resultatet om någon vecka :-)


Kommentarer
Postat av: hampus

puuh.. hade inte varit kul om det försvann! jag gjorde en fotobok hos www.solentro.se, det är online men allt sparas hela tiden och finnskvar hur länge man vill!



gav bort fotoboken i julklapp, verkligen en höjdare!



ha de/h

2012-01-09 @ 20:06:46
URL: http://hampusbok.wordpress.com/
Postat av: hampus

puuh.. tur det inte försvann helt! jag gjorde en fotobok hos www.solentro.se, det var online och allt sparades hela tiden och finns kvar så länge jag vill, smidigt.



jag gav bort fotoboken som julklapp, en riktig höjdare!



ha de/h

2012-01-09 @ 20:10:11
URL: http://hampusbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0