Laddar..... i onödan

Idag körde jag till Elgiganten med min kamera eftersom objektivet inte riktigt funkar.
Den fokuserade inte och kunde liksom inte hitta några fokuspunkter.

Jag laddade upp rejält med både argument, krav och rättigheter som jag skulle bombardera killen i reklamationsdisken med.

Jag hann börja..... och under tiden tog han kameran - fifflade och trixar lite med den - och vips så var det klart!
Så himla pinsamt!
Jag hade råkat komma åt en - för mig dold knapp - som gjorde att den inte fokuserade automatiskt längre.

Jaha, så var det med det inövade "jag-har-minsann-rätt-till-ett-nytt-objektiv-så-tro-inte-att-du-kan-lura-mig-tal" *hmmm*.
Det kom av sig lite.....


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha :-) Ja den där knappen har jag också lyckats komma åt några gånger ;-) Senast var i Norrköping på svensk vinnare när det inte blev ett enda skarpt kort på Mårris och mej...:-P

2012-01-04 @ 05:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0