Plåster

Trodde att min förkylning, ryggskott och hosta hade ebbat ut nu och att jag var återställd till det vanliga.
Tji fick jag som redan igår började få känningar av ett revbens muskelfäste som tyckte att det skulle hugga som knivar varenda gång jag hostade eller andades in för djupt :-(

Så inatt har jag sovit som en kratta igen - har knappt kunnat vända på mig i sängen för att det gjort så djävulskt ont.
Att jag sen välsignats med gammal hederlig träningsvärk i armar och axlar känns som ett plus i det hela *suck*.

Imorgon har jag planerat in Zumba med Malin. Kommer det att funka?

Förresten! Idag när jag och Ellen hälsade på Wilda och jag förklararde att jag inte kunde busa med henne på det sättet hon önskade så fixade hon genast ett plåster för att "göra det bra" igen.
Gullunge! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0