Spårlöst

Ikväll rensas tårkanalerna.
I alla fall om man tittar på Spårlöst.

Det är väl i stort sett de enda tillfällena som jag kastar en flyktig tanke bakåt i tiden och tänker:

What if.....?

Egentligen finns det tusen frågor och för en del personer kan just dessa frågor bli så viktiga och prägla ens liv att man tvingas söka svaren för att kunna få ro att gå vidare i livet.

Det har jag full förståelse för.

För mig har dessa frågor aldrig varit så viktiga att nuet kommit i skymundan.
Jag är tillfreds och otroligt nöjd med allt hittills.

Frågan som jag dock kan se som ett litet grått moln ovanför mig är om jag någongång i framtiden kommer att ångra att jag aldrig ansträngde mig för att ta reda på svaren.
Då är det kanske försent?

Vilka frågor kommer Ellen och Erik att ha i framtiden?
Borde jag ta reda på mer för deras skull?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0