Tupperware

Tupperware.
Det har liksom funnits sedan stenåldern.
Vi hade det hemma när jag var liten och redan då fick man höra vilken bra kvalitet det var på dessa grejer.

Visste kostade de en extra slant - men det var det värt!

Det var ganska många år sedan jag var på Tupperwareparty. Senast var det när Ulrika var säljare och då köpte man på sig några produkter. Vissa har blivit mer använda än andra....

I december var det då dags igen.
Tupperwareparty hos en gammal kollega.

Så lätt man dras med i den där köpsvängen när man sitter där på visningen. Allt verkar så bra och användbart.
Synd bara att det kostar en slant.....

Med facit i hand har vi använt allt som jag köpte senast och det är liksom bara att inse att det är riktigt bra grejer.

Har därför gjort en liten extra beställning av en produkt som jag använt extra flitigt....

Perfekt att värm i micron. Man behöver inte ta av locket utan den där lilla ventilen släpper igenom ångan på något vis.
Perfekt matlåda att ha med sig :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0