Bloggdjungeln

Bloggdjungeln blir bara tätare och tätare.
Har under morgonen tillbringat tid med att kolla igenom olika bloggalternativ.

Har ju haft min blogg ett bra tag nu och det började egentligen efter att jag varit i Korea första gången.
Då skrev jag en resedagbok - upptäckte glädjen med att få "skriva av sig". Det blev min ventil.
Att blogga - och inte ha den spärrad utan att låta allt och alla få tillgång till att läsa det jag väljer att dela med mig utav - har jag bara tyckt varit positivt.

Förändring är bra.
Men jag gillar ju att få möjligheten till att själv få vara med och påverka ;-)
Därför är jag inte 100% nöjd med den förändring som blogg.se nu gjort.

Efter morgonens research så har jag suttit och lekt med layout, design och mallar på Blogspots sida.
Den tilltalar mig eftersom det är enkelt och öppnar dörrarna för alla.

Jag får nog suga på karamellen under dagen men det är möjligt att vi ses och hörs på en annan sida framöver :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0