Gitarrorkester

Jaha.... om man skulle försöka sammanfatta den här veckan då.....
Fotbollsträningar, läxläsning, somnat så fort man lagt huvudet på kudden....

Fast i onsdags bröt jag mönstret och gick på konsert :-)
Gitarrorkesterkonsert.

Jag och Maria gick ju för några veckor sedan men då fick vi ju aldrig möjligheten att träffa Bertil - vår gamla gitarrlärare.
Därför bestämde vi oss för att gå denna gången då vi med säkerhet visste att han skulle medverka.
Vi fick dessutom med oss Lotta och tillsammans utgjorde vi en tiondel av publiken ;-)
Nä, skämt åsido... det är faktiskt ganska trist att det görs så lite reklam för dessa konserter som musikskolan arrangerar.

Bertil kände igen oss direkt och verkade bli uppriktigt glad :-)
Fick höra att jag såg precis likadan ut som för 20 år sedan och jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.... *hrmm*

Precis som förra gången så kände vi igen vissa stycken och man satt där och drogs tillbaka i tiden. Nostalgi.


Kommentarer
Postat av: Johan

Hade du grått hår för 20 år sen??

2012-06-01 @ 21:02:43
Postat av: Pilla

Rolig du är lillkusinen! :-P

2012-06-01 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0