Har bestämt sig

Idag for jag Ellen in till stan för att kolla tyger.
Om jag ska vara ärlig hade jag hunnit springa inom på lunchen och sk. "för-tittat" *hehe*.

Det innebar att jag hade hunnit förvarna Anita (butiksägaren) om att jag senare under dagen skulle komma in med en 11-årig dotter som skulle välja ett tyg och att hon nog inte själv riktigt visste vad hon letade efter.

Anita och jag började kolla på tyger och gick efter Ellens favoritfärg - turkos - som jag anade att hon skulle vilja ha med i tyget.

Vi fastnade båda för ett tyg men frågan var ju om vårt vuxna "tycke & smak" kunde vara detsamma som en 11-årig flickas?!
Det återstod ju att se.

Strategiskt så la vi fram tyget så att det var bland det första Ellen skulle se när hon klev in i butiken ;-)

Det visade sig att vi faktiskt inte var helt fel på det ;-)
Ellen fastnade för tyget och bestämde sig på stående fot att det var det hon ville ha.
Färgerna öppnar upp möjligheter som gör att hon kan välja att plocka upp vilken hon vill i andra inredningsdetaljer osv.

Så nu blir det gardin plus tre kuddfodral i detta tyg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0