Ork

Ibland kan man känna att man "har" något i kroppen men som inte bryter ut.
Igår kväll hade jag ömma lymfkörtlar och kände mig stel.

Idag har det inte funnits tid eller utrymme för att överhuvudtaget känna efter. En fantastiskt intensiv dag som heter duga!

Nu ikväll hade jag och Malin bestämt att vi skulle träna. Jag måste säga att det är precis i sådana här lägen som det är perfekt att ha en träningskompis för om vi inte hade bestämt så hade jag garanterat parkerat mig i soffan och blivit sittandes/liggandes där.

Kände mig slö och samtidigt stressad. Mycket i huvudet och att få landa i soffan var lockande..... men nu väntade ju Malin!

Jo, jag tränade men jösses vad segt det var idag! Hade ingen ork eller kraft. Benen kändes stela och tunga och allt var bara "pain-in-the-ass-jobbigt"! :-(

Känner mig inte topp så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0