Supportertröja

Föräldrarna i Ellens fotbollslag har beställt (och fått) supportertröjor som kan vara kul att ha på sig vid matcher och cuper.
Det brukar alltid vara god uppslutning och en stor hejaklack bestående av både föräldrar, syskon och andra vänner och släktingar.

När vi skulle beställa var det ju en vild chansning eftersom vi inte hade några provexemplar så att vi kunde se storlekarna.
Jag tog M och tänkte att det inte gjorde så mycket om den var lite rymlig.

Med facit i hand så var det rent ut sagt en jäkla tur att jag tog M med tanke på att jag först trodde det var en barnstorlek jag hade fått när Martin höll upp den!
Martin fick sig ett gott skratt och man kan väl säga som så att den sitter som en smäck!

*suck*

Och denna ska då bäras redan nu på söndag då det är cup i Staffanstorp.

OMG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0