Ullared

Igår var jag i Ullared och shoppade loss.
Det blev ganska spontanbestämt och egentligen är det nästan då det blir roligast :-)

Jag skulle inte ha något särskilt men det blev som det brukar - man lyckades fylla i kundvagn i alla fall med lite gott & blandat.

Mitt bästa köp (enligt mig själv) var nog de två cykellås som jag köpte.
Vi har nämligen haft lite stora problem med att hålla ordning på cykellås och nycklar. Antingen har vi hittat det ena eller andra.
Härom morgonen när Erik skulle cykla så stod vi där med ett lås men inga nycklar som passade.
Förra gången Ellen skulle iväg hade vi nycklar men inget lås *suck*.

Därför tyckte jag det var toppen-toppen när jag hittade kombinationslås! :-)
Mitt absoluta bästa köp! :-)

Mitt mest spontana köp var nog den Sydväst som jag roffade åt mig när jag råkade passera *hahaha* :-)

Annars blev det mest småplock. 19.90kr hit.... 49.90kr dit..... osv. Småsummor som växer sig stora när man väl står där i kassan och ska betala.

Kul utflykt var det i alla fall! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0