SM-final

Ett orange hav! :-)
Det var som att gå på stan - var och varannan människa man mötte inne på Malmö Arena var ett välbekant ansikte.

Trots alla orange-klädda supportrar så blev det inget SM-guld .... i år.
Ett SM-silver är minsann inte fy skam.

En fantastisk folkfest och stämning och jag är glad att jag inskaffat öronproppar till mig och barnen (Martin ville inte ha). De tog bort det skadliga bruset och ljudet (sa iaf biträdet på Apoteket när jag köpte dem).

Nu ligger hela familjen utslagna i soffan och snart blir det nog till att krypa till kojs.
Festen som jag var bjuden till ikväll - och som jag i ett svagt ögonblick sa att jag skulle komma till efter matchen - finns inte längre på min världskarta.
Tror dock att de skålar för mig också ;-)

Bjuder på några bilder från idag....










När de inte var i sändning hade de en ganska avslappnad stil ;-)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0